biznes i ekonomia nauka i technika ogólna

Kto wykona profesjonalny blog firmowy?

Odkąd blogi firmowe zyskały tak dużą popularność, coraz więcej firm zastanawia się nad ich utworzeniem. Gwarantuje to mnóstwo korzyści. By jednak tak faktycznie było, trzeba przede wszystkim dobrze wykonać tę stronę, a później solidnie przyłożyć się do jej prowadzenia. Czy ktoś może zająć się tym profesjonalnie?

Bloga może wykonać ktoś z większym doświadczeniem

Profesjonalny blog seo może wykonać agencja reklamowa lub agencja seo. Nierzadko tworzeniem firmowych blogów zajmują się też copywriterzy, którzy na co dzień specjalizują się w pisaniu artykułów blogowych. Utworzenie prostego bloga nie jest trudnym zadaniem dla kogoś, kto ma w tym zakresie, choć minimalną wiedzę. Jeśli jednak firma ma większe oczekiwania co do swojego pierwszego firmowego bloga, wykonanie go powinna zlecić profesjonalistom. To zwykle nieduży wydatek, a przynajmniej jest pewność, że blog będzie działał poprawnie i dobrze służył użytkownikom przez długi czas.

W takim razie komu zlecić utworzenie bloga?

Choć wiele firm doskonale radzi sobie z tworzeniem i prowadzeniem własnego bloga, warto tę czynność zlecić komuś z doświadczeniem. Najlepiej, aby była to firma, która rozliczy się na podstawie faktury lub rachunku. Będzie można odliczyć podatek, a sam wydatek wliczyć w koszty prowadzenia działalności. Dobrze jest więc zlecić wykonanie bloga firmie, która ma indywidualne podejście do klienta, a co za tym idzie, tworzy ciekawe, przykuwające uwagę projekty. Co więcej, najkorzystniej jest skorzystać z kompleksowej obsługi tego typu firmy. Zamówić zarówno samo wykonanie bloga jak też prowadzenie go, poprzez regularne publikowanie wartościowych artykułów. Inaczej jest w przypadku przedsiębiorców, którzy są zdania, że tylko oni mają tak szeroką wiedzę w określonej branży, a co za tym idzie, chcą samodzielnie publikować treści. Oczywiście każdy ma do tego prawo. To nie wyklucza jednak możliwości nawiązania współpracy z copywriterem, który ubierze przekazane informacje w odpowiednie słowa.

Podsumowanie

Teraz bloga firmowego może utworzyć sobie każdy samodzielnie. Wystarczy skorzystać z darmowych platform przeznaczonych do tego celu. Jednak czasem lepiej jest zdać się na doświadczenie i wiedzę ekspertów. Zamieszczać artykułów nie muszą, jeśli ktoś sobie nie życzy, ale z pewnością utworzą atrakcyjną stronę, która będzie prosta w obsłudze i zarazem ładna oraz czytelna dla czytelników, odbiorców. Taki powinien być właśnie blog firmowy. Odkąd agencje seo, pozycjonerskie i reklamowe oferują tworzenie i prowadzenie blogów typowo firmowych, coraz więcej firm decyduje się na współpracę w tym właśnie zakresie. Jest to bardzo rozsądne i jednocześnie korzystne rozwiązanie. Firma właśnie w ten sposób może nawiązać kontakt z klientami, zyskać popularność i zwiększyć ruch na swojej stronie firmowej. By jednak tak było, trzeba wykonać dobrą stronę i publikować merytoryczne treści. Warto więc zastanowić się, czy naprawdę nie skorzystać ze wsparcia fachowców, którzy mogą pochwalić się bogatym portfolio.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl